Doneer nu

Zou u naar de volgende DLB bijeenkomst gaan?

• Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 maart 2018 door AvatarAstrid Hooghiemstra.
  • Auteur
  • Zou u naar de volgende DLB bijeenkomst gaan?

Beantwoorden
    #10446 Reageer
    Astrid Hooghiemstra
    Astrid Hooghiemstra
    Sleutelbeheerder

Wist u dat enkele weken geleden de eerste landelijke bijeenkomst voor dementie met lewy bodies is gehouden? Zou u naar een volgende bijeenkomst willen gaan? En wat zou er aan bod moeten komen?

Reageer op: Zou u naar de volgende DLB bijeenkomst gaan?

Beantwoorden
    #10748 Reageer
    BlueMonday@2018
    Bijdrager

Hallo forum leden,
    Mijn man heeft de diagnose DLB vorig jaar gekregen en is 67 jaar.
    Momenteel neemt hij deel aan een wetenschappelijk onderzoek.
    Gelukkig is hij nog best goed maar ik zou graag wat adviezen ontvangen van de andere forum leden om zodoende hem positief te kunnen ondersteunen.

Ik ben op 2 november 2017 naar het DLB symposium geweest.
    Was zeer leerzaam, zou graag het verslag willen ontvangen van de desbetreffende dag.
    Voor een volgend symposium zou het voor mantelzorgers belangrijk kunnen zijn om meer op de juridische zaken, zoals volmacht, CDR rating en keuring CBR voor rijbewijs enz, dieper in te gaan. Ook de verschillende mogelijkheden om DLB te stimuleren qua beweging.

Graag reactie’s
    Groetjes

Beantwoorden
    #10828 Reageer
    Astrid Hooghiemstra
    Astrid Hooghiemstra
    Sleutelbeheerder

Beste BlueMonday,

Een verslag van het symposium vindt u hier: https://www.alzheimercentrum.nl/blogartikel/symposium-overleven-dementie-lewy-bodies/. U vindt daar onderaan het bericht ook een link naar een samenvatting van de presentaties. Ik ga uw input voor een volgende keer doorgeven aan de organisatoren. Dank voor de feedback!

Ik hoop dat er snel andere forumleden reageren om uw andere vragen te beantwoorden.

Groetjes, Astrid

Beantwoorden
    #11112 Reageer
    Monique
    Bijdrager

Goedendag,
    Ik zou zeker naar de volgende dlb bijeenkomst gaan . Het was perfect georganiseerd en het heeft mij veel gebracht qua informatie.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Reactie plaatsen

Op het forum kunt u een reactie geven op een bericht van iemand anders. U registreert zich dan met uw emailadres. Uw e-mailadres wordt niet getoond op het forum. Berichten zijn volledig anoniem. Als u melding wilt krijgen van vervolgreacties vink dan de checkbox aan.

Mijn informatie:

Volg ons via