Doneer nu

Mijn naam is Jolanda

• Dit onderwerp bevat 5 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 22 juli 2021 at 21:54 door nobody.
  • Auteur

Beantwoorden
    #26419 Reageer

nobody
    Gast

Miin man heeft vanaf janauri allerlei onderzoeken gehad waaronder een ct scan,een psychologische onderzoek,later een mri scan, de neuroloog kwam toen met een uitslag dat het beginnend Alzheimer was,maar dat ze toch nog een petscan wilde maken,nu zegt ze dat het onduidelijk is wat het is kan ook ADHD zijn maar dat heeft niks met vergeetachtigheid te maken en geestelijk erg veranderd is wie herkent dit

Reageer op: Mijn naam is Jolanda

Beantwoorden
    #26427 Reageer

Astrid Hooghiemstra
    Sleutelbeheerder

Hoi Jolanda, vervelend te horen dat er onzekerheid is over de diagnose. Ik hoop dat er mensen zijn die je verhaal herkennen en hun ervaringen willen delen. Groet, Astrid van Alzheimercentrum Amsterdam

Beantwoorden
    #26467 Reageer

nobody
    Gast

beste Jolanda;
    wat ik niet lees in je bericht is dat er ook een hetroanamnese is afgenomen , waar jij je indruk en persoonlijke ervaringen met je partner, met de behandeld arts hebt gedeeld.
    je partner kan ook met een depressie te kampen hebben, de symptomen komen veel overeen met een vroeg stadia van FTD .
    ik wil je adviseren daar de behandeld arts op te wijzen.
    en wens je veel sterkte

Beantwoorden
    #26480 Reageer

nobody
    Gast

Hallo Jolanda, ik herken wel dingen in jouw bericht. Mijn man zit sinds 2017 in hetzelfde traject en heeft ook nog steeds geen goede diagnose. Er bestaat wel een vermoeden van FTD. Dit op grond van de gesprekken met en ingevulde vragenlijsten door mij. Mijn man is absoluut niet depressief of overspannen. Gelukkig blijft de behandelend arts wel doorzoeken en volgt nu een nieuwe MRI. De arts heeft echt wel in de gaten dat er dingen niet kloppen.

Beantwoorden
    #26494 Reageer

nobody
    Gast

Bedankt voor je reactie,ik hoop ook dat er gauw een diagnose komt want met zijn geheugen gaat het steeds minder en dat geeft wel eens onenigheid zeker van zijn kant,maar we wachten maar af wat de neuroloog gaat zeggen

Beantwoorden
    #26495 Reageer

nobody
    Gast

Sterkte. Ik blijf je even volgen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Reactie plaatsen

Op het forum kunt u een reactie geven op een bericht van iemand anders. U registreert zich dan met uw emailadres. Uw e-mailadres wordt niet getoond op het forum. Berichten zijn volledig anoniem. Als u melding wilt krijgen van vervolgreacties vink dan de checkbox aan.

Mijn informatie:

Volg ons via