Doneer nu

Kennismaking

• Auteur

Beantwoorden
    #11670 Reageer
    Snarf
    Bijdrager

Beste lezer(s),
    Ik ben nieuw in dit forum en wil uitkomen onder de naam “Snarf” Ik heb verleden jaar van de supportgroep welke door het VUmc was georganiseerd, deel uit mogen maken. De deelnemersgroep bestond uit mensen waarbij hun partner FTD was geconstateerd. De bijeenkomsten waren ons allen zeer bevallen. Tijdens de evaluatie werden wij geattendeerd op de verschillende mogelijkheden die er bestonden om contact te blijven houden met de deelgenoten. Een ervan was dit forum.
    Voordat ik verder ga wil ik eerst even toetsen met hoeveel mensen en in welke hoedanigheid ik dit op dit moment kan delen.
    Graag dus aan degene die ook van dit forum gebruik maken het verzoek om te reagreren.

vriendelijke groet,
    Snarf

Reageer op: Kennismaking

Beantwoorden
    #12295 Reageer
    Cintamani
    Bijdrager

Beste Snarf,

Blijkbaar ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat ik een berichtje zou krijgen wanneer er een onderwerp op het forum komt. Nu blijkt dit niet het geval te zijn. Ik heb ook vorig jaar deel uitgemaakt van de groep.

Vriendelijke groet,

Cintamani

Reageer op: Kennismaking

Beantwoorden
    #12369 Reageer
    Snarf
    Bijdrager

Hallo Cintamani,
    Nog even een aandachtspunt. Ik zag dat er ook een privé forum voor de supportgroep was aangemaakt op de website.
    Ik zal daar mijn bericht ook op zetten.

Groet,
    Snarf

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
Reactie plaatsen

Op het forum kunt u een reactie geven op een bericht van iemand anders. U registreert zich dan met uw emailadres. Uw e-mailadres wordt niet getoond op het forum. Berichten zijn volledig anoniem. Als u melding wilt krijgen van vervolgreacties vink dan de checkbox aan.

Mijn informatie:

Volg ons via