Doneer nu

Alzheimer en medicatie

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 1 deelnemer, en is laatst bijgewerkt op 20 september 2019 door Avatarnobody.
  • Auteur

Beantwoorden
    #17750 Reageer
    nobody
    Gast

Mijn man is 63 jaar en heeft ongeveer 5 jaar diagnose Alzheimer en is sinds 3 maanden opgenomen in een zorginstelling .Daar is hij dusdanig agressief geworden dat hij nu medicatie krijgt ( dipiperon en rivastigminepleisters) Eerdere andere medicatie die gegeven werd werkte averechts of had geen werking.Ondanks een lage dosering is hij moeilijk te bereiken en aan te spreken, loopt moeilijk en heeft een gebogen houding. De arts vindt het niet waarschijnlijk dat dit alleen door de medicatie komt, maar dat de ziekte toch in een versnelling zit.
    Het lijkt of de Alzheimer in een hele korte tijd progressiever is geworden , zo was hij voor de opname totaal niet, toen was hij erg vitaal en in goede conditie
    Komt dit bij iemand bekend voor, want ik kan hier geen documentatie over terugvinden. Is er nog verder onderzoek mogelijk om hier de vinger op te leggen waardoor deze achteruitgang te verklaren is

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
Reactie plaatsen

Op het forum kunt u een reactie geven op een bericht van iemand anders. U registreert zich dan met uw emailadres. Uw e-mailadres wordt niet getoond op het forum. Berichten zijn volledig anoniem. Als u melding wilt krijgen van vervolgreacties vink dan de checkbox aan.

Mijn informatie:

Volg ons via